Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Дискусія як інтерактивний прийом дослідження філософської основи художнього твору на уроці зарубіжної літератури (на матеріалі новели Томаса Манна "Маріо та чарівник")

Нагорна А. Ю. (2005) Дискусія як інтерактивний прийом дослідження філософської основи художнього твору на уроці зарубіжної літератури (на матеріалі новели Томаса Манна "Маріо та чарівник"). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 24. С. 251–253.

[thumbnail of 05nayuzl.pdf]
Preview
PDF
05nayuzl.pdf

Завантажити (127kB) | Preview

Анотація

У статті порушується питання використання дискусії для дослідження на уроках зарубіжної літератури філософської основи художнього твору. На прикладі вивчення новели Томаса Манна "Маріо та чарівник" показано, що розгляд її філософського підґрунтя сприяє глибшому розумінню художнього твору.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > PN Література (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 16 Груд 2009 09:53
Оновлення: 14 Серп 2015 20:59
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3775
ДСТУ 8302:2015: Нагорна А. Ю. Дискусія як інтерактивний прийом дослідження філософської основи художнього твору на уроці зарубіжної літератури (на матеріалі новели Томаса Манна "Маріо та чарівник"). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 24. С. 251–253.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу