Нагорна А. Ю. (2005) Дискусія як інтерактивний прийом дослідження філософської основи художнього твору на уроці зарубіжної літератури (на матеріалі новели Томаса Манна "Маріо та чарівник"). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 24. С. 251–253.
Preview
05nayuzl.pdf
Завантажити (127kB) | Preview
Анотація
У статті порушується питання використання дискусії для дослідження на уроках зарубіжної літератури філософської основи художнього твору. На прикладі вивчення новели Томаса Манна "Маріо та чарівник" показано, що розгляд її філософського підґрунтя сприяє глибшому розумінню художнього твору.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > PN Література (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 16 Груд 2009 09:53 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 20:59 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3775 |
ДСТУ 8302:2015: | Нагорна А. Ю. Дискусія як інтерактивний прийом дослідження філософської основи художнього твору на уроці зарубіжної літератури (на матеріалі новели Томаса Манна "Маріо та чарівник"). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 24. С. 251–253. |