Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Філософсько-педагогічні засади формування інтерактивної компетентності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей

Радишевська М. М. (2009) Філософсько-педагогічні засади формування інтерактивної компетентності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 48. С. 116–119.

[thumbnail of Vip_48_24.pdf]
Preview
PDF
Vip_48_24.pdf

Завантажити (146kB) | Preview

Анотація

У статті розглядаються зміни у філософії освіти та їх вплив на процес навчання у вищих навчальних закладах України. З’ясовується ступінь розробленості проблеми формування інтерактивної компетентності у студентів ВНЗ у вітчизняній та зарубіжній літературі. Обґрунтовується необхідність формування даної компетентності. Вивчається рівень професійної підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей на сучасному етапі.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 21 Груд 2009 10:32
Оновлення: 14 Серп 2015 21:03
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3810
ДСТУ 8302:2015: Радишевська М. М. Філософсько-педагогічні засади формування інтерактивної компетентності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 48. С. 116–119.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу