Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування професійної готовності майбутніх учителів математики: компетентнісний підхід

Семенець Л. М. (2009) Формування професійної готовності майбутніх учителів математики: компетентнісний підхід. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 48. С. 120–123.

[thumbnail of Vip_48_25.pdf]
Preview
PDF
Vip_48_25.pdf

Завантажити (138kB) | Preview

Анотація

У статті з позицій компетентнісного підходу проаналізовано особливості формування професійної готовності майбутніх учителів математики до педагогічної діяльності, націленої на реалізацію розвивальної функції навчання; відповідно до визначеної структури професійної готовності розкрито зміст системи професійно-педагогічних компетентностей.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 21 Груд 2009 10:34
Оновлення: 14 Серп 2015 21:03
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3811
ДСТУ 8302:2015: Семенець Л. М. Формування професійної готовності майбутніх учителів математики: компетентнісний підхід. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 48. С. 120–123.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу