Семенець Л. М. (2009) Формування професійної готовності майбутніх учителів математики: компетентнісний підхід. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 48. С. 120–123.
Preview
Vip_48_25.pdf
Завантажити (138kB) | Preview
Анотація
У статті з позицій компетентнісного підходу проаналізовано особливості формування професійної готовності майбутніх учителів математики до педагогічної діяльності, націленої на реалізацію розвивальної функції навчання; відповідно до визначеної структури професійної готовності розкрито зміст системи професійно-педагогічних компетентностей.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 21 Груд 2009 10:34 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 21:03 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3811 |
ДСТУ 8302:2015: | Семенець Л. М. Формування професійної готовності майбутніх учителів математики: компетентнісний підхід. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 48. С. 120–123. |