Семенець Л. М. (2009) Формування професійної готовності майбутніх учителів математики: компетентнісний підхід. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 48. pp. 120-123. ISSN 2076-6173.
Preview
Vip_48_25.pdf
Download (138kB) | Preview
Abstract
У статті з позицій компетентнісного підходу проаналізовано особливості формування професійної готовності майбутніх учителів математики до педагогічної діяльності, націленої на реалізацію розвивальної функції навчання; відповідно до визначеної структури професійної готовності розкрито зміст системи професійно-педагогічних компетентностей.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education Q Science > QA Mathematics |
| Depositing User: | Users 341 not found. |
| Date Deposited: | 21 Dec 2009 12:34 |
| Last Modified: | 15 Aug 2015 00:03 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3811 |
| ДСТУ 8302:2015: | Семенець Л. М. Формування професійної готовності майбутніх учителів математики: компетентнісний підхід. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 48. pp. 120-123. |


