Zhytomyr State University Library

Формування професійної готовності майбутніх учителів математики: компетентнісний підхід

Семенець Л. М. (2009) Формування професійної готовності майбутніх учителів математики: компетентнісний підхід. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 48. pp. 120-123. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of Vip_48_25.pdf]
Preview
PDF
Vip_48_25.pdf

Download (138kB) | Preview

Abstract

У статті з позицій компетентнісного підходу проаналізовано особливості формування професійної готовності майбутніх учителів математики до педагогічної діяльності, націленої на реалізацію розвивальної функції навчання; відповідно до визначеної структури професійної готовності розкрито зміст системи професійно-педагогічних компетентностей.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Q Science > QA Mathematics
Depositing User: Users 341 not found.
Date Deposited: 21 Dec 2009 12:34
Last Modified: 15 Aug 2015 00:03
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3811
ДСТУ 8302:2015: Семенець Л. М. Формування професійної готовності майбутніх учителів математики: компетентнісний підхід. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 48. pp. 120-123.

Actions (login required)

View Item
View Item