Zhytomyr State University Library

Еліпсис як прояв етикетної компресованості синтаксичної будови англомовного рекламного тексту

Топачевський С. К. (2009) Еліпсис як прояв етикетної компресованості синтаксичної будови англомовного рекламного тексту. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 48. pp. 215-220. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of Vip_48_47.pdf]
Preview
PDF
Vip_48_47.pdf

Download (166kB) | Preview

Abstract

У статті досліджується компресованість рекламного тексту як його інгерентна ознака, що зумовлює текстуальну етикетизацію рекламного дискурсу. Розглядаються типи еліптичних речень і визначається їх етикетний потенціал у рекламному тексті. Етикетність еліптичних структур досліджується з урахуванням пресупозиційних знань комунікантів.

Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > PE English
Depositing User: Users 341 not found.
Date Deposited: 21 Dec 2009 13:50
Last Modified: 15 Aug 2015 00:05
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3834
ДСТУ 8302:2015: Топачевський С. К. Еліпсис як прояв етикетної компресованості синтаксичної будови англомовного рекламного тексту. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 48. pp. 215-220.

Actions (login required)

View Item
View Item