Топачевський С. К. (2009) Еліпсис як прояв етикетної компресованості синтаксичної будови англомовного рекламного тексту. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 48. pp. 215-220. ISSN 2076-6173.
Preview
Vip_48_47.pdf
Download (166kB) | Preview
Abstract
У статті досліджується компресованість рекламного тексту як його інгерентна ознака, що зумовлює текстуальну етикетизацію рекламного дискурсу. Розглядаються типи еліптичних речень і визначається їх етикетний потенціал у рекламному тексті. Етикетність еліптичних структур досліджується з урахуванням пресупозиційних знань комунікантів.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | P Language and Literature > PE English |
| Depositing User: | Users 341 not found. |
| Date Deposited: | 21 Dec 2009 13:50 |
| Last Modified: | 15 Aug 2015 00:05 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3834 |
| ДСТУ 8302:2015: | Топачевський С. К. Еліпсис як прояв етикетної компресованості синтаксичної будови англомовного рекламного тексту. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 48. pp. 215-220. |


