Топачевський С. К. (2009) Еліпсис як прояв етикетної компресованості синтаксичної будови англомовного рекламного тексту. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 48. С. 215–220.
Preview
Vip_48_47.pdf
Завантажити (166kB) | Preview
Анотація
У статті досліджується компресованість рекламного тексту як його інгерентна ознака, що зумовлює текстуальну етикетизацію рекламного дискурсу. Розглядаються типи еліптичних речень і визначається їх етикетний потенціал у рекламному тексті. Етикетність еліптичних структур досліджується з урахуванням пресупозиційних знань комунікантів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > PE Англійська мова |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 21 Груд 2009 11:50 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 21:05 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3834 |
ДСТУ 8302:2015: | Топачевський С. К. Еліпсис як прояв етикетної компресованості синтаксичної будови англомовного рекламного тексту. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 48. С. 215–220. |