Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Еліпсис як прояв етикетної компресованості синтаксичної будови англомовного рекламного тексту

Топачевський С. К. (2009) Еліпсис як прояв етикетної компресованості синтаксичної будови англомовного рекламного тексту. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 48. С. 215–220.

[thumbnail of Vip_48_47.pdf]
Preview
PDF
Vip_48_47.pdf

Завантажити (166kB) | Preview

Анотація

У статті досліджується компресованість рекламного тексту як його інгерентна ознака, що зумовлює текстуальну етикетизацію рекламного дискурсу. Розглядаються типи еліптичних речень і визначається їх етикетний потенціал у рекламному тексті. Етикетність еліптичних структур досліджується з урахуванням пресупозиційних знань комунікантів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > PE Англійська мова
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 21 Груд 2009 11:50
Оновлення: 14 Серп 2015 21:05
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3834
ДСТУ 8302:2015: Топачевський С. К. Еліпсис як прояв етикетної компресованості синтаксичної будови англомовного рекламного тексту. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 48. С. 215–220.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу