Топачевський С. К. (2009) Еліпсис як прояв етикетної компресованості синтаксичної будови англомовного рекламного тексту. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 48. С. 215–220. ISSN 2076-6173.
Preview
Vip_48_47.pdf
Завантажити (166kB) | Preview
Анотація
У статті досліджується компресованість рекламного тексту як його інгерентна ознака, що зумовлює текстуальну етикетизацію рекламного дискурсу. Розглядаються типи еліптичних речень і визначається їх етикетний потенціал у рекламному тексті. Етикетність еліптичних структур досліджується з урахуванням пресупозиційних знань комунікантів.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | P Мова та Література > PE Англійська мова |
| Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
| Дата подачі: | 21 Груд 2009 13:50 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 00:05 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3834 |
| ДСТУ 8302:2015: | Топачевський С. К. Еліпсис як прояв етикетної компресованості синтаксичної будови англомовного рекламного тексту. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 48. С. 215–220. |


