Папіжук В. О., Лісова Ю. О. (2023) Методичні рекомендації до організації самостійної роботи студентів зі вступно-корективного курсу французької мови. [Навчальний матеріал]
Методичні рекомендації вступно-корективний.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
Методичні рекомендації призначені для здобувачів першого (бакалаврського) рівня напрямів підготовки «014 Середня освіта/Середня освіта (Мова і література (англійська))», «035 Філологія/Англійська мова та література (переклад включно)», «035 Філологія / Прикладна лінгвістика (англійська мова)», «035 Філологія/Українська мова та література» Житомирського державного університету імені Івана Франка, а також для широкого кола осіб, які вивчають французьку мову самостійно.
Методичні рекомендації містять короткий, логічно структурований теоретичний і практичний матеріал, що має на меті засвоєння основних артикуляційних і просодичних характеристик французької мови, завдання, вправи, питання і тест для самоперевірки, глосарій, список літератури.
Тип ресурсу: | Навчальний матеріал |
---|---|
Ключові слова: | вступно-крективний курс, фонетика, транскрипція, склад, ритм, наголос, зчеплення, зв'язування |
Класифікатор: | P Мова та література > PC Романські мови |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | Юлія Олександрівна Лісова |
Дата подачі: | 03 Січ 2024 21:36 |
Оновлення: | 03 Січ 2024 21:36 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38632 |