Басюк Н. А. (2024) Філософський контекст ідеї емоційного інтелекту в поглядах античних мислителів. Освіта. Інноватика. Практика. Т. 12, № 1. С. 25–31. ISSN 2616-650X.
Філософський контекст ідеї емоційного інтелекту.pdf
Завантажити (393kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається історичне становлення та розвиток поняття «емоційний інтелект» у філософських поглядах мислителів Античного періоду. Ідея емоційного інтелекту, що сягає корінням первісного суспільства з його синкретичним характером мислення, знайшлапродовження й розвиток у натурфілософії. Думками про співвідношення чуттєвого і розумного, раціонального як передумови ідеї емоційного інтелекту сповнена вся філософська спадщина Античної Греції та Риму. Вони знайшли відображення у вченні про пізнання, про душу, у філософській етиці у роздумах про значення розуму й емоцій на шляху до щастя, свободи й душевного спокою, у спробах розкрити природу розуму й емоцій зточки зору фізіології та медицини.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | емоційний інтелект; емоція; розум; чуттєве; раціональне; філософ; Античність; навчання. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 04 Лют 2024 17:15 |
Оновлення: | 04 Лют 2024 17:15 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38931 |
ДСТУ 8302:2015: | Басюк Н. А. Філософський контекст ідеї емоційного інтелекту в поглядах античних мислителів. Освіта. Інноватика. Практика. 2024. Т. 12, № 1. С. 25–31. |