Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Strategic marketing in a dynamic market environment: adaptive approaches, analysis of trends and implementation of innovations

Klimova Inna, Hordieieva Inna, Sereda Nataliia, Pashchenko Olha, Petecki Ignacy (2023) Strategic marketing in a dynamic market environment: adaptive approaches, analysis of trends and implementation of innovations. Conhecimento & Diversidade. № 40. С. 98–118.

[thumbnail of Klimova.pdf]
Preview
Текст
Klimova.pdf

Завантажити (940kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > HB Економічна теорія
H Соціальні науки > HF Торгівля
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 01 Бер 2024 08:14
Оновлення: 01 Бер 2024 08:16
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39131
ДСТУ 8302:2015: Strategic marketing in a dynamic market environment: adaptive approaches, analysis of trends and implementation of innovations / Klimova Inna та ін. Conhecimento & Diversidade. 2023. № 40. С. 98–118.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу