Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси за класифікатором: HF Торгівля

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу
Перейти до: K | Д | К | П | Ф | Х
Кілька ресурсів на цьому рівні: 6.

K

Klimova Inna, Hordieieva Inna, Sereda Nataliia, Pashchenko Olha, Petecki Ignacy (2023) Strategic marketing in a dynamic market environment: adaptive approaches, analysis of trends and implementation of innovations. Conhecimento & Diversidade. № 40. С. 98–118.

Д

Денисюк Р. О., Євдоченко О. С., Писаренко С. В. (2022) Інструктивно-методичні матеріали до лабораторних занять з обов’язкової освітньої компоненти ”Харчова хімія” для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. [Навчальний матеріал]

К

Кириченко В. В. (2015) Психологія споживчої поведінки. Прикладні аспекти психології особистісного зростання. Збірник наукових праць студентів та викладачів.. № 1. С. 17–24.

П

Павлова С. І. (2023) Огляд основних стратегій ціноутворення у готельному бізнесі. Економіка та суспільство. № 52. ISSN 2524-0072.

Ф

Фостолович В. А., Гуртовий Ю. А., Фостолович Р. С. (2024) Комунікаційні процеси в підприємств сфери гостинності за умов цифрових трансформацій. Економіка та суспільство. № 61.

Х

Харчишина О. В., Іванова Л. М. (2013) ОЦІНКА КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК». Економіка. Управління. Інновації. № 2. С. 32–43.

Цей список був створений Tue Jul 22 04:03:47 2025 EEST.