Басюк Н. А. (2024) Емоційний інтелект і педагогічне лідерство вчителя початкової школи. Лідерствоі обдарованість: сучасний науковий дискурс і освітня практика: матеріали Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції (Київ, 14-19 лютого 2024 року).. С. 148–155.
Басюк Збірник Лідерство-148-155.pdf
Завантажити (233kB) | Preview
Анотація
У статті здійснено аналіз взаємозв’язку емоційного інтелекту і педагогічного лідерства вчителя початкової школи. Розкриваються поняття «емоційний інтелект», «лідерська компетентність». Автор характеризує типи лідерів відповідно до стилю керівництва і доводить важливість високого рівня розвитку емоційного інтелекту в управлінні колективом. На допомогу вчителям початкової школи та майбутніх фахівцям початкової ланки пропонуються майндфулнес-практики, дихальні практики та стратегії миттєвої допомоги.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | емоційний інтелект, педагогічне лідерство, вчитель початкової школи, майндфулнес-практики, асертивна поведінка |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 06 Бер 2024 21:47 |
Оновлення: | 06 Бер 2024 21:47 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39173 |
ДСТУ 8302:2015: | Басюк Н. А. Емоційний інтелект і педагогічне лідерство вчителя початкової школи. Лідерствоі обдарованість: сучасний науковий дискурс і освітня практика: матеріали Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції (Київ, 14-19 лютого 2024 року). 2024.. С. 148–155. |