Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Емоційний інтелект і педагогічне лідерство вчителя початкової школи

Басюк Н. А. (2024) Емоційний інтелект і педагогічне лідерство вчителя початкової школи. Лідерствоі обдарованість: сучасний науковий дискурс і освітня практика: матеріали Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції (Київ, 14-19 лютого 2024 року).. С. 148–155.

[thumbnail of Басюк Збірник Лідерство-148-155.pdf]
Preview
Текст
Басюк Збірник Лідерство-148-155.pdf

Завантажити (233kB) | Preview

Анотація

У статті здійснено аналіз взаємозв’язку емоційного інтелекту і педагогічного лідерства вчителя початкової школи. Розкриваються поняття «емоційний інтелект», «лідерська компетентність». Автор характеризує типи лідерів відповідно до стилю керівництва і доводить важливість високого рівня розвитку емоційного інтелекту в управлінні колективом. На допомогу вчителям початкової школи та майбутніх фахівцям початкової ланки пропонуються майндфулнес-практики, дихальні практики та стратегії миттєвої допомоги.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: емоційний інтелект, педагогічне лідерство, вчитель початкової школи, майндфулнес-практики, асертивна поведінка
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 06 Бер 2024 21:47
Оновлення: 06 Бер 2024 21:47
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39173
ДСТУ 8302:2015: Басюк Н. А. Емоційний інтелект і педагогічне лідерство вчителя початкової школи. Лідерствоі обдарованість: сучасний науковий дискурс і освітня практика: матеріали Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції (Київ, 14-19 лютого 2024 року). 2024.. С. 148–155.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу