Вознюк О. В., Кубіцький С. О. (2011) Парадигмальний підхід до визначення проблемних психолого-педагогічних категорій. Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України / Серія «Педагогіка. Психологія. Філософія». № 159. С. 260–270.
Preview
Вознюк_Кубицкий_2011.pdf
Завантажити (687kB) | Preview
Анотація
На основі універсальної парадигми розвитку, виступаючої фундаментальним пояснювальним принципом, розглядаються деякі проблемні категорії психолого-педагогічної науки, що дозволяє прослідкувати їх структурно-функціональний і генетичний взаємозв'язок.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | універсальна парадигма розвитку, обдарованість, компетенція, особистість |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LA Історія освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Олександр Васильович Вознюк |
Дата подачі: | 11 Бер 2024 08:18 |
Оновлення: | 11 Бер 2024 08:18 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39189 |
ДСТУ 8302:2015: | Вознюк О. В., Кубіцький С. О. Парадигмальний підхід до визначення проблемних психолого-педагогічних категорій. Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України / Серія «Педагогіка. Психологія. Філософія». 2011. № 159. С. 260–270. |