Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Парадигмальний підхід до визначення проблемних психолого-педагогічних категорій

Вознюк О. В., Кубіцький С. О. (2011) Парадигмальний підхід до визначення проблемних психолого-педагогічних категорій. Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України / Серія «Педагогіка. Психологія. Філософія». № 159. С. 260–270.

[thumbnail of Вознюк_Кубицкий_2011.pdf]
Preview
Текст
Вознюк_Кубицкий_2011.pdf

Завантажити (687kB) | Preview

Анотація

На основі універсальної парадигми розвитку, виступаючої фундаментальним пояснювальним принципом, розглядаються деякі проблемні категорії психолого-педагогічної науки, що дозволяє прослідкувати їх структурно-функціональний і генетичний взаємозв'язок.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: універсальна парадигма розвитку, обдарованість, компетенція, особистість
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LA Історія освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Олександр Васильович Вознюк
Дата подачі: 11 Бер 2024 08:18
Оновлення: 11 Бер 2024 08:18
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39189
ДСТУ 8302:2015: Вознюк О. В., Кубіцький С. О. Парадигмальний підхід до визначення проблемних психолого-педагогічних категорій. Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України / Серія «Педагогіка. Психологія. Філософія». 2011. № 159. С. 260–270.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу