Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Поліпшення комунікаційних процесів як елемент удосконалення системи управління закладом готельно-ресторанного бізнесу

Фостолович В. А., Гуртовий Ю. А. (2024) Поліпшення комунікаційних процесів як елемент удосконалення системи управління закладом готельно-ресторанного бізнесу. In: Бізнес-моделі для сталого розвитку: виклики та цифрова трансформація, 15-16 лютого 2024 р., м. Харків, Україна.

[thumbnail of Фостолович Гуртовий Теза .pdf]
Preview
Текст
Фостолович Гуртовий Теза .pdf

Завантажити (739kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Плакат)
Класифікатор: H Соціальні науки > HB Економічна теорія
H Соціальні науки > HM Соціологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 27 Бер 2024 15:19
Оновлення: 27 Бер 2024 15:19
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39257

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу