Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Теоретичні засади проблеми формування навичок аудіювання у молодших школярів при вивченні дисциплін мовно-літературної освітньої галузі.

Кім О. М., Лук'янчук С. Ф. (2024) Теоретичні засади проблеми формування навичок аудіювання у молодших школярів при вивченні дисциплін мовно-літературної освітньої галузі. Розвиток іншомовного професійного спілкування для студентів мовних і немовних спеціальностей..

[thumbnail of Кім_Лук'янчук_тези.pdf]
Preview
Текст
Кім_Лук'янчук_тези.pdf

Завантажити (379kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Олена Анатоліївна Зимовець
Дата подачі: 28 Бер 2024 14:00
Оновлення: 28 Бер 2024 14:00
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39274
ДСТУ 8302:2015: Кім О. М., Лук'янчук С. Ф. Теоретичні засади проблеми формування навичок аудіювання у молодших школярів при вивченні дисциплін мовно-літературної освітньої галузі.. Розвиток іншомовного професійного спілкування для студентів мовних і немовних спеціальностей. 2024..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу