Кім О. М., Лук’янчук С. Ф. (2024) Теоретичні засади проблеми формування навичок аудіювання у молодших школярів при вивченні дисциплін мовно-літературної освітньої галузі. Розвиток іншомовного професійного спілкування для студентів мовних і немовних спеціальностей.
Preview
Кім_Лук'янчук_тези.pdf
Завантажити (379kB) | Preview
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
| Користувач: | Олена Анатоліївна Зимовець |
| Дата подачі: | 28 Бер 2024 16:00 |
| Оновлення: | 28 Бер 2024 16:00 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39274 |
| ДСТУ 8302:2015: | Кім О. М., Лук’янчук С. Ф. Теоретичні засади проблеми формування навичок аудіювання у молодших школярів при вивченні дисциплін мовно-літературної освітньої галузі.. Розвиток іншомовного професійного спілкування для студентів мовних і немовних спеціальностей. 2024. |


