Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Емоційний інтелект і психічне здоров’я учасників освітнього процесу

Басюк Н. А. (2024) Емоційний інтелект і психічне здоров’я учасників освітнього процесу. ЖДУ імені Івана Франка, ЖДУ імені Івана Франка.

[thumbnail of wjmk7dzf.pdf]
Preview
Текст
wjmk7dzf.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

У навчальному посібнику конкретизовано сутність психічного здоров’я й емоційного інтелекту, розкрито основні чинники порушення психічного здоров’я учасників освітнього процесу та обґрунтовано зв'язок між концептами «психічне здоров’я» та «емоційний інтелект». Емоційний інтелект розглядається як ресурс особистості, здатний протидіяти виникненню стресу, депресії, тривоги, неврозів, суїцидальних думок та інших психічних розладів, девіаціям, емоційному вигоранню і контролювати внутрішню рівновагу. У посібнику пропонуються ефективні практики щодо розвитку емоційного інтелекту майбутніх та практикуючих вчителів початкової школи.
Для студентів спеціальності 013 «Початкова освіта» і викладачів педагогічних закладів вищої освіти та коледжів, педагогів початкової школи, а також для широкого кола фахівців.

Тип ресурсу: Книга
Ключові слова: емоційний інтелект; психічне здоров'я; психологічне здоров'я; молодший школяр; вчитель початкових класів; майбутній педагог
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 30 Квіт 2024 16:05
Оновлення: 30 Квіт 2024 16:05
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39590

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу