Басюк Н. А. (2024) Взаємодія інтелектуального та емоційного в структурі обдарованості вчителя початкової школи. Обдарованість: методи діагностики та шляхи розвитку: матеріали науково-практичного онлайн-семінару (Київ, 23-26 травня 2024 року).. С. 30–35.
1-3_30-35_merged.pdf
Завантажити (669kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано важливість та взаємовплив
інтелектуальних та емоційних процесів у структурі обдарованості вчителя
початкової школи. Коротко розглянуто історичні аспекти становлення
проблеми обдарованості, поняття «обдарованість» та його основні
характеристики, зв’язок проблеми обдарованості з концепцією емоційного
інтелекту. Розвинений емоційний інтелект розглядається як обов’язкова умова
розвитку обдарованості вчителя початкової школи. Наголошується на
необхідності їх формування на етапі оволодіння педагогічної професією.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | обдарованість, педагогічна обдарованість, емоційний інтелект, саморегуляція емоційних та психічних станів, вчитель початкової школи |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 03 Черв 2024 12:37 |
Оновлення: | 03 Черв 2024 12:40 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39912 |
ДСТУ 8302:2015: | Басюк Н. А. Взаємодія інтелектуального та емоційного в структурі обдарованості вчителя початкової школи. Обдарованість: методи діагностики та шляхи розвитку: матеріали науково-практичного онлайн-семінару (Київ, 23-26 травня 2024 року). 2024.. С. 30–35. |