Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Взаємодія інтелектуального та емоційного в структурі обдарованості вчителя початкової школи

Басюк Н. А. (2024) Взаємодія інтелектуального та емоційного в структурі обдарованості вчителя початкової школи. Обдарованість: методи діагностики та шляхи розвитку: матеріали науково-практичного онлайн-семінару (Київ, 23-26 травня 2024 року).. С. 30–35.

[thumbnail of 1-3_30-35_merged.pdf]
Preview
Текст
1-3_30-35_merged.pdf

Завантажити (669kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано важливість та взаємовплив
інтелектуальних та емоційних процесів у структурі обдарованості вчителя
початкової школи. Коротко розглянуто історичні аспекти становлення
проблеми обдарованості, поняття «обдарованість» та його основні
характеристики, зв’язок проблеми обдарованості з концепцією емоційного
інтелекту. Розвинений емоційний інтелект розглядається як обов’язкова умова
розвитку обдарованості вчителя початкової школи. Наголошується на
необхідності їх формування на етапі оволодіння педагогічної професією.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: обдарованість, педагогічна обдарованість, емоційний інтелект, саморегуляція емоційних та психічних станів, вчитель початкової школи
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 03 Черв 2024 12:37
Оновлення: 03 Черв 2024 12:40
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39912
ДСТУ 8302:2015: Басюк Н. А. Взаємодія інтелектуального та емоційного в структурі обдарованості вчителя початкової школи. Обдарованість: методи діагностики та шляхи розвитку: матеріали науково-практичного онлайн-семінару (Київ, 23-26 травня 2024 року). 2024.. С. 30–35.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу