Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Теоретичні основи мовного вплив у англомовній рекламі

Кляшторний А. Ю., Дячук Н. В. (2024) Теоретичні основи мовного вплив у англомовній рекламі. The Philological UniverseS.. С. 15–17.

[thumbnail of Klyastornyj.pdf]
Preview
Текст
Klyastornyj.pdf

Завантажити (228kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: Наталія Дячук
Дата подачі: 20 Черв 2024 19:34
Оновлення: 20 Черв 2024 19:44
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40308
ДСТУ 8302:2015: Кляшторний А. Ю., Дячук Н. В. Теоретичні основи мовного вплив у англомовній рекламі. The Philological UniverseS. 2024.. С. 15–17.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу