Бодрова Т. О., Степанова Л. П. and Шевчук П. Г. (2023) Стратегічні перспективи реалізації інтегративних та міжпредметних зв’язків у практичній підготовці майбутніх фахівців музично-освітнього профілю. Трансдисциплінарний вимір підготовки фахівців мистецького профілю. Трансдисциплінарний вимір підготовки фахівців мистецького профілю.
Bodrova-125-153.pdf
Download (416kB) | Preview
Abstract
У статті розкрито проблему функціонування інтегративних процесів та міжпредметних зв’язків у мистецькій освіті, визначено теоретико-методологічні основи оптимізації підготовки фахівців мистецького профілю на основі системно-ітегративного, компетентнісного та праксеологічного підходів. Авторами висвітлено особливості організації та проведення різних видів виробничих педагогічних практик в закладах вищої педагогічної освіти, схарактеризовано їх системоутворюючі інтегративні властивості, визначено засадничі принципи подальшої оптимізації мистецько-освітньої взаємодії в комунікативних ланках “викладач – студент”, “студент – учні”. Розроблено компоненти системи інтегративної практичної підготовки майбутніх фахівців мистецького профілю, запропоновано низку найбільш дієвих та ефективних організаційно-методичних чинників, що сприятимуть здійсненню прогресивних перетворень мистецько-освітнього середовища.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | N Fine Arts > NX Arts in general |
Divisions: | Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology |
Depositing User: | Сергій Станіславович Жуковський |
Date Deposited: | 21 Jun 2024 07:39 |
Last Modified: | 04 Apr 2025 12:34 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40320 |