Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Психолого-педагогічні орієнтири розвитку людини: інтегративний підхід

Дубасенюк О. А., Вознюк О. В. (2010) Психолого-педагогічні орієнтири розвитку людини: інтегративний підхід. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 49. С. 3–11.

[thumbnail of Vip_49_1.pdf]
Preview
PDF
Vip_49_1.pdf

Завантажити (214kB) | Preview

Анотація

У статті обґрунтовується інтегративний підхід до освітньої мети, який визначає стратегії і засоби її досягнення, що, у свою чергу, детермінує організацію освітнього процесу в межах школи як соціального інституту; формулюються основні цілі освіти в контексті нового педагогічного напряму – "інтегральної трансформаційно-метаморфозної педагогіки", яка орієнтує навчально-виховний процес на розвиток мислення, вищу форму якого можна визначити як надсвідоме інтегрально-синтетичне мислення.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 02 Бер 2010 07:10
Оновлення: 14 Серп 2015 21:20
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4051
ДСТУ 8302:2015: Дубасенюк О. А., Вознюк О. В. Психолого-педагогічні орієнтири розвитку людини: інтегративний підхід. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2010. № 49. С. 3–11.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу