Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Вплив цифровізації на методи освітнього маркетингу в академічному середовищі

Вербовський І. А., Сагітова О. В. (2024) Вплив цифровізації на методи освітнього маркетингу в академічному середовищі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 116. С. 187–200. ISSN 2663-6387.

[thumbnail of 305332-Article Text-706951-1-10-20240611.pdf]
Preview
Текст
305332-Article Text-706951-1-10-20240611.pdf

Завантажити (764kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: educational marketing, digitalization, academic environment, managerial activity, individualization, content, image
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Q Наука > Q Наука (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Ігор Вербовський
Дата подачі: 28 Черв 2024 14:11
Оновлення: 09 Лип 2024 12:25
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40559
ДСТУ 8302:2015: Вербовський І. А., Сагітова О. В. Вплив цифровізації на методи освітнього маркетингу в академічному середовищі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2024. № 116. С. 187–200.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу