Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Організаційно-педагогічні умови розвитку творчого потенціалу вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти

Устинова Н. В. (2010) Організаційно-педагогічні умови розвитку творчого потенціалу вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 49. С. 56–59.

[thumbnail of Vip_49_11.pdf]
Preview
PDF
Vip_49_11.pdf

Завантажити (134kB) | Preview

Анотація

У статті визначено організаційно-педагогічні умови розвитку творчого потенціалу вчителя в післядипломний період, розкрито особливості їх утворення на трьох рівнях післядипломної педагогічної освіти: шкільному, районному та регіональному, доведено, що кожний з означених рівнів має свою специфіку розвитку творчих можливостей вчителя, але повною мірою даний процес може бути реалізований достатньо успішно за умови комплексного підходу до організації та здійснення розкриття й розвитку творчого потенціалу вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 10 Бер 2010 11:03
Оновлення: 14 Серп 2015 21:21
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4067
ДСТУ 8302:2015: Устинова Н. В. Організаційно-педагогічні умови розвитку творчого потенціалу вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2010. № 49. С. 56–59.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу