Устинова Н. В. (2010) Організаційно-педагогічні умови розвитку творчого потенціалу вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 49. С. 56–59.
Vip_49_11.pdf
Завантажити (134kB) | Preview
Анотація
У статті визначено організаційно-педагогічні умови розвитку творчого потенціалу вчителя в післядипломний період, розкрито особливості їх утворення на трьох рівнях післядипломної педагогічної освіти: шкільному, районному та регіональному, доведено, що кожний з означених рівнів має свою специфіку розвитку творчих можливостей вчителя, але повною мірою даний процес може бути реалізований достатньо успішно за умови комплексного підходу до організації та здійснення розкриття й розвитку творчого потенціалу вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 10 Бер 2010 11:03 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 21:21 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4067 |
ДСТУ 8302:2015: | Устинова Н. В. Організаційно-педагогічні умови розвитку творчого потенціалу вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2010. № 49. С. 56–59. |