Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Дослідження операційного компоненту фундаментальної підготовки майбутніх учителів математики

Чемерис О. А. (2010) Дослідження операційного компоненту фундаментальної підготовки майбутніх учителів математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 49. С. 60–66.

[thumbnail of Vip_49_12.pdf]
Preview
PDF
Vip_49_12.pdf

Завантажити (191kB) | Preview

Анотація

У статті подано та охарактеризовано групові складові операційного компоненту фундаментальної підготовки майбутніх учителів математики. Проаналізовано сформовані вміння в учителів математики та пояснено необхідність введення інноваційної технології навчання. Наведено динаміку розвитку груп професійних умінь у процесі застосування експериментальної технології навчання студентів фізико-математичного факультету та доведено її ефективність.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 10 Бер 2010 11:05
Оновлення: 14 Серп 2015 21:21
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4068
ДСТУ 8302:2015: Чемерис О. А. Дослідження операційного компоненту фундаментальної підготовки майбутніх учителів математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2010. № 49. С. 60–66.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу