Чемерис О. А. (2010) Дослідження операційного компоненту фундаментальної підготовки майбутніх учителів математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 49. С. 60–66.
Preview
Vip_49_12.pdf
Завантажити (191kB) | Preview
Анотація
У статті подано та охарактеризовано групові складові операційного компоненту фундаментальної підготовки майбутніх учителів математики. Проаналізовано сформовані вміння в учителів математики та пояснено необхідність введення інноваційної технології навчання. Наведено динаміку розвитку груп професійних умінь у процесі застосування експериментальної технології навчання студентів фізико-математичного факультету та доведено її ефективність.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 10 Бер 2010 11:05 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 21:21 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4068 |
ДСТУ 8302:2015: | Чемерис О. А. Дослідження операційного компоненту фундаментальної підготовки майбутніх учителів математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2010. № 49. С. 60–66. |