Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Methods of Studying Web Technologies in a Blended Learning Format: Analysis of Models in Education

Hrytsenko V., Popovych H., Shcherbakova N., Hrechanyk N., Жуковський С. С. (2024) Methods of Studying Web Technologies in a Blended Learning Format: Analysis of Models in Education. Journal of Curriculum and Teaching. Т. 13, № 3. С. 65–78. ISSN 1927-2677.

[thumbnail of 26303-83217-1-SM.pdf]
Preview
Текст
26303-83217-1-SM.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

The purpose of the article is to study the methodology of studying web technologies in a blended learning format, to analyse existing models used in education.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Сергій Станіславович Жуковський
Дата подачі: 28 Лип 2024 08:55
Оновлення: 04 Квіт 2025 12:19
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40844
ДСТУ 8302:2015: Methods of Studying Web Technologies in a Blended Learning Format: Analysis of Models in Education / Hrytsenko V. та ін. Journal of Curriculum and Teaching. 2024. Т. 13, № 3. С. 65–78.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу