Кантур К. О. (2010) Створення позитивного іміджу: прагматична спрямованість функціонування евфемізмів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (49). С. 141–144.
Preview
Vip_49_28.pdf
Завантажити (130kB) | Preview
Анотація
Стаття висвітлює питання, пов’язані з функціонуванням евфемізмів та їх прагматичними завданнями в політичному комунікативному просторі, шляхом визначення соціальних та політичних факторів, що обумовлюють поновлення евфемістичного простору новими одиницями для створення позитивного іміджу, а також аналізу концептуально-семантичних і прагматичних особливостей евфемізмів у різних типах дискурсу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 11 Бер 2010 10:06 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 21:23 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4085 |