Васильєва Р. Ю. (2010) Підготовка майбутніх учителів до формування безпечної поведінки підлітків у позаурочній діяльності. Методичні рекомендації. Матеріали за дослідженням. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, Житомир. (У процесі публікації)
методичні_рекомендації_A.pdf
Завантажити (287kB) | Preview
Анотація
У рекомендаціях висвітлюється сутність понять та методів формування безпечної поведінки підлітків у позаурочній діяльності, що підлягають освоєнню майбутніми вчителями у процесі їх діяльнісної підготовки.
У вступі подано основні поняття та етапи формування безпечної поведінки підлітків, а також методичні рекомендації до організації та проведення курсу підготовки.
У структурі кожної практичної роботи виділено теоретичний, практичний блоки, блок контролю та самоконтролю та професійно-педагогічних рис. Теоретичний блок містить основні відомості стосовно теми вивчення (означення, класифікації, принципи, умови реалізації тощо). Практичний – проблемні питання на рівні пізнання, розуміння, застосування, аналізу, синтезу та оцінки та практичні завдання, що спрямовані на оволодіння гностичними, проектувальними, конструктивними, організаторськими, комунікативними вміннями до зазначеної діяльності. Контролю та самоконтролю – тестові завдання до теми, що вивчається. В останньому блоці визначені особистісні риси майбутнього вчителя, які розвиваються при вивчені теми практичної роботи.
Тип ресурсу: | Звіт (Матеріали за дослідженням) |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 22 Квіт 2010 09:21 |
Оновлення: | 21 Серп 2015 14:25 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4166 |