Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Історичний аспект проблеми вивчення фольклору студентами – майбутніми вчителями початкової школи у процесі підготовки до проведення уроків літературного читання

Гордієнко О. А. (2024) Історичний аспект проблеми вивчення фольклору студентами – майбутніми вчителями початкової школи у процесі підготовки до проведення уроків літературного читання. Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя) (3). С. 80–90. ISSN 2663-4902. DOI: 10.31654/2663-4902-2024-РР-3-80-90

[thumbnail of 2.pdf]
Preview
Текст
2.pdf

Завантажити (253kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: історичний аспект вивчення фольклору, усна народна творчість, фольклористика, літературна освіта, історія методики літератури, студенти – майбутні вчителі початкових класів
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 12 Лист 2024 16:56
Оновлення: 18 Черв 2025 16:27
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41739

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу