Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Педагогіка усвідомлених сновидінь — новий напрям освітньої діяльності у контексті інклюзивної парадигми

Вознюк О. В., Дубасенюк О. А. (2025) Педагогіка усвідомлених сновидінь — новий напрям освітньої діяльності у контексті інклюзивної парадигми. Духовно-інтелектуальне виховання і навчання молоді в ХХІ столітті. № 7. С. 101–105. ISSN 2708-4809.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (345kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія, психологія, релігія > B Філософія (Загальне)
B Філософія, психологія, релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
R Медицина > R Медицина (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Олександр Васильович Вознюк
Дата подачі: 06 Груд 2024 20:52
Оновлення: 06 Груд 2024 21:03
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41952
ДСТУ 8302:2015: Вознюк О. В., Дубасенюк О. А. Педагогіка усвідомлених сновидінь — новий напрям освітньої діяльності у контексті інклюзивної парадигми. Духовно-інтелектуальне виховання і навчання молоді в ХХІ столітті. 2025. № 7. С. 101–105.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу