Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Штучний інтелект у ресторанах Львова: вплив на обслуговування та досвід клієнтів

Філь М., Безручко Л., Біланюк О., Жук Ю. (2024) Штучний інтелект у ресторанах Львова: вплив на обслуговування та досвід клієнтів. Економіка. Управління. Інновації (35). С. 169–181. ISSN 2410-3748.

[thumbnail of 13.pdf]
Preview
Текст
13.pdf

Завантажити (1MB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Аліна Ковальчук
Дата подачі: 10 Груд 2024 09:48
Оновлення: 10 Груд 2024 09:54
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41980
ДСТУ 8302:2015: Штучний інтелект у ресторанах Львова: вплив на обслуговування та досвід клієнтів / Філь М. та ін. Економіка. Управління. Інновації. 2024. № 35. С. 169–181.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу