Штакіна Л. О., Молібог О. І. (2010) Вербалізація лекційного дискурсу в гендерному аспекті. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (51). С. 77–80.
vip51_18.pdf
Завантажити (146kB) | Preview
Анотація
Стаття присвячена лексико-граматичним особливостям вербалізації лекційного дискурсу в гендерному аспекті. Увагу зосереджено на нефінітних моделях дієслова, їх функціонально-синтаксичній специфікації залежно від соціальних та жанрових чинників. Нефінітні моделі дієслова розглядаються як конституенти функціонально-синтаксичної парадигми.
Простежується динаміка використання цих одиниць як засобів деталізації об’єктивної реальності у площині висвітлення виокремлених проблем лекційного дискурсу. Статистичні показники результатів аналізу віддзеркалюють вербальний стереотип реалізації комунікативного задуму.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 17 Черв 2010 08:26 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 21:31 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4201 |