Штакіна Л. О. and Молібог О. І. (2010) Вербалізація лекційного дискурсу в гендерному аспекті. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 51. pp. 77-80. ISSN 2076-6173.
vip51_18.pdf
Download (146kB) | Preview
Abstract
Стаття присвячена лексико-граматичним особливостям вербалізації лекційного дискурсу в гендерному аспекті. Увагу зосереджено на нефінітних моделях дієслова, їх функціонально-синтаксичній специфікації залежно від соціальних та жанрових чинників. Нефінітні моделі дієслова розглядаються як конституенти функціонально-синтаксичної парадигми.
Простежується динаміка використання цих одиниць як засобів деталізації об’єктивної реальності у площині висвітлення виокремлених проблем лекційного дискурсу. Статистичні показники результатів аналізу віддзеркалюють вербальний стереотип реалізації комунікативного задуму.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | P Language and Literature > P Philology. Linguistics |
| Depositing User: | Users 341 not found. |
| Date Deposited: | 17 Jun 2010 11:26 |
| Last Modified: | 15 Aug 2015 00:31 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4201 |
| ДСТУ 8302:2015: | Штакіна Л. О. and Молібог О. І. Вербалізація лекційного дискурсу в гендерному аспекті. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2010. № 51. pp. 77-80. |


