Максимець С. М. (1998) Розвиток емпатійності як умови соціально-психологічної адаптації молодих учителів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2). pp. 28-30. ISSN 2076-6173.
Preview
9.pdf
Download (95kB) | Preview
Abstract
Досліджується проблема емпатійності студентів педвузу як фактора їх подальшої соціальної та професійної адаптації. Розглядаються шляхи розвитку емпатійності майбутніх учителів
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology |
Divisions: | Faculty of Socio-Psychological > Department of Psychology, Speech Therapy and Inclusive Education |
Depositing User: | Т.П. Войтко |
Date Deposited: | 26 Oct 2008 19:44 |
Last Modified: | 14 Aug 2015 14:01 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/422 |