Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Проблема формування медіаграмотності учнів початкових класів засобами проєктної діяльності: результати експериментального дослідження

Мазур Н., Сидорчук Н. Г. (2024) Проблема формування медіаграмотності учнів початкових класів засобами проєктної діяльності: результати експериментального дослідження. Креативна педагогіка. № 17. С. 85–89.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (174kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Ключові слова: учні початкових класів, медіаграмотність, формування медіаграмотності, проєктна діяльність.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Нінель Герандівна Сидорчук
Дата подачі: 10 Січ 2025 15:39
Оновлення: 10 Січ 2025 15:48
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42250
ДСТУ 8302:2015: Мазур Н., Сидорчук Н. Г. Проблема формування медіаграмотності учнів початкових класів засобами проєктної діяльності: результати експериментального дослідження. Креативна педагогіка. 2024. № 17. С. 85–89.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу