Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Трансгресія як наріжний концепт постнекласичної педагогіки й освіти

Вознюк О. В., Дубасенюк О. А. (2024) Трансгресія як наріжний концепт постнекласичної педагогіки й освіти. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка (42). С. 6–13. ISSN 2311-2409.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (158kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: дипластія, педагогічна парадоксологія, постнекласична педагогіка й освіта, самодетермінація, свідомість, свобода, творчість, трансгресія, трансценденція
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Олександр Васильович Вознюк
Дата подачі: 15 Січ 2025 12:26
Оновлення: 11 Лют 2025 08:39
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42334

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу