Вознюк О. В. (2025) An interdisciplinary approach to education will help solve many of its urgent problems. Forum for Education Studies. Т. 3, № 1. С. 1–32. ISSN 3029-2956. DOI: 10.59400/fes1948.
Preview
1.pdf
Завантажити (569kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | interdisciplinary approach; continuous/lifelong education; fundamentalization approach in education; general systems theory; fundamental explanatory models; phenomenon of “half-life” of specialist’s competencies; conceptual thinking; fractal organization of reality |
Класифікатор: | B Філософія, психологія, релігія > B Філософія (Загальне) B Філософія, психологія, релігія > BC Логіка B Філософія, психологія, релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) Q Наука > Q Наука (Загальне) Q Наука > QA Математика |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Олександр Васильович Вознюк |
Дата подачі: | 12 Лют 2025 13:22 |
Оновлення: | 12 Лют 2025 13:31 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42707 |
ДСТУ 8302:2015: | Вознюк О. В. An interdisciplinary approach to education will help solve many of its urgent problems. Forum for Education Studies. 2025. Т. 3, № 1. С. 1–32. DOI: 10.59400/fes1948. |