Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Актуальні проблеми теорії суспільствознавчого шкільного підручника з позицій аналізу освітніх систем

Смагін І. І. (2010) Актуальні проблеми теорії суспільствознавчого шкільного підручника з позицій аналізу освітніх систем. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 50. С. 134–137.

[thumbnail of vip50_29.pdf]
Preview
PDF
vip50_29.pdf

Завантажити (140kB) | Preview

Анотація

У статті розглядаються актуальні проблеми теорії суспільствознавчого шкільного підручника з позицій аналізу освітніх систем. На основі вивчення шкільних підручників 18–20 ст. досліджено взаємозв’язок між теорією навчальної книги і характеристиками освітньої системи, в якій підручник був відповідним інформаційним ядром.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: K Право > K Право (Загальне)
L Освіта > LT Підручники
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 23 Черв 2010 09:25
Оновлення: 14 Серп 2015 21:38
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4272
ДСТУ 8302:2015: Смагін І. І. Актуальні проблеми теорії суспільствознавчого шкільного підручника з позицій аналізу освітніх систем. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2010. № 50. С. 134–137.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу