Лизун І. Ф. (2010) Соціальна перцепція як важливий фактор навчально-виховного процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). С. 155–158.
Preview
vip50_34.pdf
Завантажити (142kB) | Preview
Анотація
У статті досліджено особливості сприймання, розуміння та оцінки педагогом особистості вихованця. Розкрито стійкі та однозначні категорії соціальної перцепції для позначення зовнішнього вигляду і поведінки людини, яку пізнають. Охарактеризовано механізми взаєморозуміння: ідентифікація, емпатія, рефлексія. Зауважено, що у навчально-виховному процесі важливе місце належить взаєморозумінню і взаємопізнанню двох об'єктів: педагога та вихованця.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 23 Черв 2010 09:37 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 21:38 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4277 |