Романюк Я. В. (2010) Проектувальні вміння майбутнього фахівця гуманітарного спрямування в системі педагогічного проектування: теоретичні та методологічні засади проблеми. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). С. 200–204.
Preview
vip50_43.pdf
Завантажити (147kB) | Preview
Анотація
У статті подано теоретичний аналіз проблеми педагогічного проектування в контексті професійної підготовки і діяльності інженера-педагога. Представлено головні стадії педагогічного проектування; виявлено взаємозалежність і взаємозумовленість проектування, педагогічного проектування й проектувальних умінь майбутніх інженерів-педагогів у процесі фахової підготовки.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 24 Черв 2010 09:33 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 21:40 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4287 |