Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Проектувальні вміння майбутнього фахівця гуманітарного спрямування в системі педагогічного проектування: теоретичні та методологічні засади проблеми

Романюк Я. В. (2010) Проектувальні вміння майбутнього фахівця гуманітарного спрямування в системі педагогічного проектування: теоретичні та методологічні засади проблеми. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 50. С. 200–204.

[thumbnail of vip50_43.pdf]
Preview
PDF
vip50_43.pdf

Завантажити (147kB) | Preview

Анотація

У статті подано теоретичний аналіз проблеми педагогічного проектування в контексті професійної підготовки і діяльності інженера-педагога. Представлено головні стадії педагогічного проектування; виявлено взаємозалежність і взаємозумовленість проектування, педагогічного проектування й проектувальних умінь майбутніх інженерів-педагогів у процесі фахової підготовки.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 24 Черв 2010 09:33
Оновлення: 14 Серп 2015 21:40
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4287
ДСТУ 8302:2015: Романюк Я. В. Проектувальні вміння майбутнього фахівця гуманітарного спрямування в системі педагогічного проектування: теоретичні та методологічні засади проблеми. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2010. № 50. С. 200–204.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу