Zhytomyr State University Library

Острозькі вчительські курси і їхнє значення для чеського шкільництва

Умінський С. А. (2010) Острозькі вчительські курси і їхнє значення для чеського шкільництва. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 50. pp. 205-208. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of vip50_44.pdf]
Preview
PDF
vip50_44.pdf

Download (135kB) | Preview

Abstract

У статті розглядається аналітична побудова базисного вивчення різнопланових дисциплін у середовищі двомовності, яка стала підґрунтям для систематичного навчання у чеських школах. Крім того, подано історичний аналіз, матеріальну ґенезу і юридичну специфіку навчання чеських педагогів. Також висвітлено параметри впливу музики і релігії на виховання чеського вчительства у середовищі історично поєднаних, однак усе ж таки відмінних націй; порівняльні характеристики функціонального ставлення до чеських емігрантів, керуючись різними часовими рамками; рівневі умови вирішення практичних завдань на основі реальних історичних фактів.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LA History of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Vocational Pedagogy, Special Education, Andragogy and Educational Management
Depositing User: Users 341 not found.
Date Deposited: 24 Jun 2010 12:41
Last Modified: 05 Oct 2015 11:51
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4289
ДСТУ 8302:2015: Умінський С. А. Острозькі вчительські курси і їхнє значення для чеського шкільництва. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2010. № 50. pp. 205-208.

Actions (login required)

View Item
View Item