Умінський С. А. (2010) Острозькі вчительські курси і їхнє значення для чеського шкільництва. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 50. pp. 205-208. ISSN 2076-6173.
vip50_44.pdf
Download (135kB) | Preview
Abstract
У статті розглядається аналітична побудова базисного вивчення різнопланових дисциплін у середовищі двомовності, яка стала підґрунтям для систематичного навчання у чеських школах. Крім того, подано історичний аналіз, матеріальну ґенезу і юридичну специфіку навчання чеських педагогів. Також висвітлено параметри впливу музики і релігії на виховання чеського вчительства у середовищі історично поєднаних, однак усе ж таки відмінних націй; порівняльні характеристики функціонального ставлення до чеських емігрантів, керуючись різними часовими рамками; рівневі умови вирішення практичних завдань на основі реальних історичних фактів.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > LA History of education |
| Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Vocational Pedagogy, Special Education, Andragogy and Educational Management |
| Depositing User: | Users 341 not found. |
| Date Deposited: | 24 Jun 2010 12:41 |
| Last Modified: | 05 Oct 2015 11:51 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4289 |
| ДСТУ 8302:2015: | Умінський С. А. Острозькі вчительські курси і їхнє значення для чеського шкільництва. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2010. № 50. pp. 205-208. |


