Умінський С. А. (2010) Острозькі вчительські курси і їхнє значення для чеського шкільництва. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). С. 205–208. ISSN 2076-6173.
vip50_44.pdf
Завантажити (135kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається аналітична побудова базисного вивчення різнопланових дисциплін у середовищі двомовності, яка стала підґрунтям для систематичного навчання у чеських школах. Крім того, подано історичний аналіз, матеріальну ґенезу і юридичну специфіку навчання чеських педагогів. Також висвітлено параметри впливу музики і релігії на виховання чеського вчительства у середовищі історично поєднаних, однак усе ж таки відмінних націй; порівняльні характеристики функціонального ставлення до чеських емігрантів, керуючись різними часовими рамками; рівневі умови вирішення практичних завдань на основі реальних історичних фактів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LA Історія освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 24 Черв 2010 09:41 |
Оновлення: | 05 Жовт 2015 08:51 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4289 |