Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Проблема розвитку емоційної гнучкості в здобувачів спеціальності 013 Початкова освіта: педагогічний аспект

Басюк Н. А. (2025) Проблема розвитку емоційної гнучкості в здобувачів спеціальності 013 Початкова освіта: педагогічний аспект. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (48). С. 166–177. ISSN 2786-4952. DOI: 10.52058/2786-4952-2025-2(48)-166-177

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (389kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: емоційна гнучкість, емоційний інтелект, майбутній учитель початкової школи, румінація, практики усвідомленості, дихальні вправи, мікровикладання.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 24 Лют 2025 17:16
Оновлення: 24 Лют 2025 17:25
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42907

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу