Басюк Н. А. (2025) Проблема розвитку емоційної гнучкості в здобувачів спеціальності 013 Початкова освіта: педагогічний аспект. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (48). С. 166–177. ISSN 2786-4952. DOI: 10.52058/2786-4952-2025-2(48)-166-177
Preview
1.pdf
Завантажити (389kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | емоційна гнучкість, емоційний інтелект, майбутній учитель початкової школи, румінація, практики усвідомленості, дихальні вправи, мікровикладання. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 24 Лют 2025 17:16 |
Оновлення: | 24 Лют 2025 17:25 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42907 |