Електронна бібліотека Житомирського державного університету

A novel neuro-fuzzy approach for evaluating educational programme quality and institutional performance in higher education

Ryabko A. V., Vakaliuk T. A., Zaika O. V., Kukharchuk R. P., Kukharchuk I. O., Novitska I. V. (2024) A novel neuro-fuzzy approach for evaluating educational programme quality and institutional performance in higher education. CEUR Workshop Proceedings (3918). ISSN 1613-0073.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (590kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Інеса Василівна Новіцька
Дата подачі: 04 Квіт 2025 08:33
Оновлення: 04 Квіт 2025 08:41
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43278

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу