Сіренко О. Ю.ORCID: https://orcid.org/0009-0006-4489-2110, Спірін О. М.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9594-6602
(2025)
Цифрова дослідницька компетентність науково-педагогічного працівника: сутність поняття.
In: Звітна наукова конференція Інституту цифровізації освіти НАПН України «Цифрова трансформація науково-освітніх середовищ в умовах воєнного стану», 27 лютого 2025 р., Київ.
С. 62–64.
DOI: 10.33407/lib.NAES.id/eprint/745107.
1.pdf
Завантажити (139kB) | Preview
Анотація
У публікації проаналізовано сутність поняття цифрової дослідницької компетентності науково-педагогічного працівника. З огляду на проведений аналіз понять цифрової та інформаційно-дослідницької компетентності, цифрову дослідницьку компетентність науково-педагогічного працівника варто розглядати як його здатність на основі опанованих знань, умінь, навичок і набутого досвіду впевнено та ефективно використовувати цифрові технології для проєктування і проведення власних індивідуальних або колективних наукових досліджень, а також для оприлюднення, розповсюдження та впровадження їх результатів й оцінювання впливу таких результатів на розвиток певної наукової галузі, економіки чи соціальної сфери. Важливим також є той факт, що цифрова дослідницька компетентність є невід’ємною складовою цифрової компетентності сучасного науково-педагогічного працівника, тому дослідження з метою уточнення складників такої компетентності, методик її формування та розвитку з використанням новітніх засобів цифрових технологій, таких, як штучний інтелект, є перспективою подальших досліджень.
Тип ресурсу: | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Олександр Сергійович Яценко |
Дата подачі: | 03 Трав 2025 18:23 |
Оновлення: | 12 Серп 2025 13:24 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43559 |