Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Сучасні тенденції у рекламі на прикладі реклами танцювальної студії

Осіпова О. Г. (2025) Сучасні тенденції у рекламі на прикладі реклами танцювальної студії. In: ІІ Всеукраїнська студентська науково-практична онлайнова конференція «Інтернет-журналістика та новітні технології в сучасних медіа», 1 травня 2025 р., Вінниця.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (168kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач: Олександр Сергійович Яценко
Дата подачі: 12 Трав 2025 19:58
Оновлення: 12 Трав 2025 20:06
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43676

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу