Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Стримінг: стратегія самопіару та ефективність її діяльності

Тимощук К. В. (2025) Стримінг: стратегія самопіару та ефективність її діяльності. In: ІІ Всеукраїнська студентська науково-практична онлайнова конференція «Інтернет-журналістика та новітні технології в сучасних медіа», 1 травня 2025 р., Вінниця.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (184kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач: Олександр Сергійович Яценко
Дата подачі: 12 Трав 2025 20:17
Оновлення: 12 Трав 2025 20:25
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43679

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу