Вознюк О. В. (2010) Цілісно-системний підхід до аналізу педагогічної творчості. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (52). С. 40–43. ISSN 2076-6173.
Preview
vip_52_9.pdf
Завантажити (133kB) | Preview
Анотація
У статті обґрунтовується цілісно-системний, синергетичний підхід до аналізу педагогічної творчості. Показується, що творчій діяльності притаманні синергетичні риси, тому творчий педагог виявляє феномен творчої багатомірності, коли окремий талант вчителя складається із суми його талантів, коли цей вчитель спроможний поєднувати різні когнітивні стратегії, стилі діяльності та риси характеру.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 09 Лист 2010 09:02 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 21:45 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4370 |