Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Інфлюенсери як чинник формування споживчих інтересів молоді

Сич О. О., Башманівський В. І. (2025) Інфлюенсери як чинник формування споживчих інтересів молоді. In: IX Міжнародна наукова конференція «Здобутки та досягнення прикладних та фундаментальних наук XXI століття», 16.05.2025, Миколаїв.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (138kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач: Олександр Сергійович Яценко
Дата подачі: 16 Трав 2025 06:18
Оновлення: 16 Трав 2025 06:26
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43751

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу