Коваль М. В. (2010) Стан проблеми дидактичної підготовки майбутнього вчителя на основі автономного навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 52. С. 118–121. ISSN 2076-6173.
Preview
vip_52_27.pdf
Завантажити (145kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто стан проблеми дидактичної підготовки майбутніх учителів на основі автономного навчання в сучасній українській вищій школі. З’ясовано ряд дидактичних принципів, які необхідно використовувати під час навчання студентів. Запропоновано шляхи вдосконалення дидактичної підготовки майбутніх учителів через індивідуалізацію навчання, особистісно-орієнтований підхід до навчання та концепцію автономного навчання студентів.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
| Дата подачі: | 10 Лист 2010 13:37 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 00:47 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4388 |
| ДСТУ 8302:2015: | Коваль М. В. Стан проблеми дидактичної підготовки майбутнього вчителя на основі автономного навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2010. № 52. С. 118–121. |


