Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Interdisciplinary Research of the Fairy-tale as a Teaching Resource for Child Development: The Ukrainian Experience

Вознюк О. В. (2025) Interdisciplinary Research of the Fairy-tale as a Teaching Resource for Child Development: The Ukrainian Experience. International Journal of Elementary Education, 2 (14). С. 45–54. ISSN 2328-7640. DOI: 10.11648/j.ijeedu.20251402.13

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (302kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
B Філософія. Психологія. Релігія > BL Релігія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Олександр Васильович Вознюк
Дата подачі: 26 Трав 2025 20:28
Оновлення: 26 Трав 2025 20:35
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43885

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу